29 juni 2008

Utmaningen

För ett bra tag sedan blev jag utmanad av Catarinas krypin så nu är det väl dax att jag svarar på frågorna.
3 namn jag går under: Marianne, Mamma, Coop
3 saker som skrämmer mig: Att det skall hända min dotter något. Hända något med familjen eller vännerna.
3 saker som jag har på mig: Underkläder, tunika, shorts
3 sanningar: Jag älskar hästar. Jag gillar att pyssla (sticka, decoupage mm). Jag sätter av alldeles för mycket tid framför datorn.
3 saker jag verkligen vill ha: Ett fortsatt bra liv med min familj. Att jag får behålla mitt jobb. Mer tid över till mina fritidsintressen.
3 bloggare jag utmanar: Denna utmaning har gått runt ett tag nu så jag utmanar dom som känner för att bli utmanade!

2 kommentarer:

teresa sa...

Kulatt läsa om dig. Varför kallas du Coop??

Marianne sa...

Jag jobbade på Coop förut och på mitt nuvarande jobb är vi två med samma namn så då har det blivit så att jag fått heta CoopMarianne och sen blir det bara Coop ibalnd. Inte så värst kul men man vänjer sig...