23 juni 2008

Juno Regina

Ibland då och då blir det något varv på min Juno. Jag har inte haft tid och ork att sticka så mycket just nu. Jag gillar min Juno och garnet flyter så härligt över stickorna. Jag har inte så bråttom med denna då jag inte är någon sjalmänniska och har mer tänkt mig den som halsduk till vintern.


Jag har börjat på Junisockorna Clover men känner ingen inspiration att sticka sockor just nu eller också så beror det på att jag tycker att jag bara har vintriga sockgarner hemma?!

Vill nog sticka en sommartröja. Vill också prova att sticka en uppifrån och ner. Kan inte bestämma mig om jag skall vara med i stickamerars Kal February Lady sweater eller om jag skall sticka en Tomato.....

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Så långt du kommit med din juno min ligger och vilar för tillfället, långsträckan är lång.

Somarkramar

Buddas kryp in sa...

Halloj..

Ja visst är Mystic Meadow helt underbar....

Jag är såå kär i den redan.. Sen är ju Lucca Fino ett helt underbart garn att sticka i...


Kramizz Kattis