17 december 2009

Julklappsbyte

I måndags var jag på årets sista stickcaffé ute hos Karin i Granhammar. Vi hade lika roligt som vanligt med många skratt och gott fika. Ett julklappsbyte hade vi och temat var att julklapparna skulle börja på M. Detta fick jag i mitt paket. Två nystan fabel (M= mysigt, mumsigt och mjukt garn) och en liten burk marmelad. Temat på M var lite roligt vi skrattade gott åt att tolkningar för att kunna förklara hur man tänkt kring den bokstaven. En det fick ex. mjusstakar :)mm....

2 kommentarer:

Paradiset Kaos sa...

Vi hade julklappsbyte på mitt jobb i förra veckan och våra paket skulle börja på Ä. Det blev lite änglar, ett älgspel(typ änglaspel med ljus), älgörtsdryck, äggklocka och äggkopp och lite till.
Det är kul med såna byten för man måste ju tänka till. :-)
Vilken tur att du fick fint garn att sticka med och gott att lägga på mackan.
Ha en skön torsdagkväll!

Boel sa...

Kul idé med julklappsbytet! Hoppas att jag kan vara med på ett stickcafé hos Karin snart.