01 december 2009

FO

Nu har det varit dåligt med uppdateringar här. Men stickar det gör jag. Här kommer lite bilder på det jag pysslat med.

Jag har gjort ett par bebissockor till lilla Belle igen. Det är så snabbt och kul att sticka och så får man nytta av sina restgarner.

Och så ett par sockor med falska flätor, en pressent till min granne som fyllt år för ett tag sedan. Dessa blev klara i går och om en stund skall jag gå upp och leverera. Hoppas att hon blir glad :) Stickade i 7 bröders sockgarn med stickor 4.Min dotter ville ha ett par nya Cat Mittens så det var bara att sätta sig och göra ett par till som är något större än dom hon fick förra året. Dessa är stickade i Classic alpaca och Tynn alpakka med stickor nr. 3.

4 kommentarer:

teresa sa...

Flitens lampa lyser...
Läckra färger på de fina kattvantarna.

Hanna sa...

Vilka fina kattvantar. Var kan man köpa mönstret?

Hanna sa...

Tack för länken. Jag vill göra allt!!!

LenaL sa...

Mums, sicka goa sockar! Och kattvantarna är bara för läckra!

Ha det så jättegott!