27 januari 2009

Utmärkelser

Jag har fått utmärkelser. Två stycken från Berit, vilket känns extra roligt då hon hade en blogg som var helt ny för mig.
Och denna både från Berit och från Ulirka.
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och sötainte upptagna av utmärkelser och själviskhetSyftet är att sprida vänskapVårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggarVar snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.Kopiera text och bild i din bloggoch skicka sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggare.Reglerna för utmärkelsen är följande:1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån.3. Nominera minst 7 andra bloggar.4. Länka till dessa bloggar i din blogg.5. Lämna ett meddelande till personerna

Stort tack till er båda! jag bollar den tillbaka till er bägge två då ni båda har trevliga bloggar som jag uppskattar, men jag väljer att inte skicka dessa vidare då dom varit med ett tag nu.



1 kommentar:

Pärlmudden sa...

Du har en sak att hämta på min blogg!
KRAM