12 januari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Smycka så jag skall försöka svara på frågorna.

4 av mina favorit TV program
Här är det mannen i huset som
sköter tv:n och jag brukar sitta vid
datorn samtidigt och slänger ett öga
då och då på tv:n men jag ser gärna
bonde söker fru och svensson svensson
Beck, Walander.

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR
Stickade
Satt vid datorn och läste bloggar
Mockade och gjorde i ordning mat till hästarna
lagade mat

4 SAKER JAG LÄNGTAR TILL
Stickcaffét i morgon
Att det skall sluta blåsa
Vår värme och sol
?

4 FAVORIT RESTAURANGER

Äter sällan ute har inga favoriter.

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA
Att alla i familjen får vara friska
Vinna en massa pengar...
Köpa en massa fina garner
Få ett fast jobb

Jag kommer inte att skicka utmaningen vidare.

Inga kommentarer: