23 september 2008

Det blev inte så mycket sticktid under resan i helgen, men jag kom en lite bit i vart fall.
Tjejerna var jätteduktiga och slutade på en tredje plats. Det var verkligen en jättespännande tävling alla lagen var superduktiga. Och det var en hård match om förstapriset. Men utslagsfrågorna fick avgöra så vinnarna vann med 31 poäng och var sju sekunder snabbare än 2:orna som också hade 31poäng och våra tjejer fick 30 poäng. Jag kommer inte ihåg vad resten av lagen fick men det var sex lag sammanlagt.

Jag har anmält mig till Garn och Te byte2 stickameras sida. Jag funderar på om jag skall vara med även på det ½ sockbytet det låter kul men jag skall fundera några dagar till.

3 kommentarer:

teresa sa...

Det är ofta så; man tänker sticka massor under en resa o kommer hem med nästan inget... Då har man nog haft det fullt upp o kul!
Kul att få vara med sina barn på resa.

Gita sa...

Hej Marianne och tack för besöket och kommentaren på min blogg.
Jo det stämmer att jag har Firefox som webbbläsare. Allt har funkat bra i tre år, men nu helt plötsligt har det börjat att krångla. Skall testa ditt tips och använda Explorer till inläggen.

Susilull sa...

Va roligt att tjejerna kom trea.
Det blir nog ett par glada muddar - fina färger!
Har precis stickat klart mina september-muddar, ganska tråkig stickning om jag får säga så, men fort gick det ju i allafall.

Ha det bra!