17 juli 2008

Pomatomus

Jag har beslutsångest om dom skall få vara eller inte vara. Jag har börjat om så många gånger nu och bytt garn och haft mig men tycker inte att dom blir bra. Jag gillar inte alls att göra vridna maskor får inget flyt i stickningen då. Det går an när det bara är en resår men nu är det i hela mönstret. För att göra plågan mindre har jag valt ett tjockare garn och stickar med stickor nr. 4 men jag känner hela tiden en viss irrtation när jag stickar och det skall ju var rogivande eller hur....

1 kommentar:

Anonym sa...

vet du jag kom till halva strumpan innan jag upptäckte att jag gjorde vanliga räta, men orkade inte repa upp och jag tycker nog att dom blev hely ok. resåren har jag vridna maskor på dock...:o)
Dom kommer på bloggen under dan ska bara ta kort på dom...
kram och lycka till//Birgitta