16 maj 2008

Ännu mera shopping

I dag låg det ett paket till i brevlådan denna gången från Garnhärvan. På rea köpte jag ett garnpaket med mönster och garn till ett par sockar. Dessa får ligga till sig till i höst då jag har alldeles för många project på gång just nu. Sen köpte jag ett nystan Trekking XXL färg 173 från Zitron. Då jag är helt såld på deras andra garn Hand art som är helt underbart att sticka med så ville jag testa detta sockgarn också. Kanske det blir maj månadssocka som jag inte hunnit börja på ännu.

2 kommentarer:

Ingalill sa...

Vi är visst väldigt lika du och jag...... jag har x antal nystan Trekking XXL liggande.
Stickar just nu i ett med gröna och rosa färger.
Tofflorna köpte jag mönster och garn till för något år sedan... inte stickade ännu!
Inte heller vantarna i samma garn.
Kram Ingalill

Anonym sa...

De där tossorna har jag oxå gluttat på! Ser så mysiga ut. Ska nog klicka in mig på garnhärvan.